2012. szeptember 22., szombat

Az egységben nyugszik meg az én.

Az asszony és a beszélő szobor. Hangot hallottam, és kérést, hogy hallgassam meg a beszélőt. Figyelmeztetett, hogy nem lehetnek végleges képzeteim a világról nekem sem, az embernek sem. Most ezért ne tiltakozzam, hallgassam végig, hallotta a gonosz hangot, és nagyon közel van a hely, ahol uralmát gyakorolni képzeli. Ezzel egy időben láttam egy asszonyt, amint egy könyvbe ír. Mutatta az írást de nem tudtam elolvasni, a hang azonban, amely beszélt eddig, lefordította. Hasonló értelmű írást később az asszony pecsételte be, szerinte okkal. A látomás végén meg tudtam különböztetni a két beszédet, melyek hasonlók voltak, részben leírom itt.

Hallanotok kell, mindenki halálra megy, jó vagy rossz képzetekkel, ha képzetekkel harcolt, a képzetek viszik a sírba. Mert a hamis világ is gondoskodik, hogy a hamis képzetek megmaradjanak. Azok az írások, ami a végső időről beszélnek és igazak, valamint minden élő, aki igazságról beszélt, önmaga keveset mondott, mert a Teremtmény szól általa, vagy annak magja. Most a magokat életre kelti, aki egységet akar, vagy a Teremtmények egységét akarja, vagy a világ egységét. Háborúra készül mégis elfelejti a harcos, ellenségének cselekedete is ez, hogy megtéve megkeni majd a harc előtt ellensége lábát. Azért lehetséges, mert egy a harcos és egy a megtérő.

Egy beszélő szoborról is hallottam, amit az asszony jelenése említ, és jelentéssel bír, hogy miként áll az ismeretlen anyagi világban, és milyen bénítóan hat. Bízva jegyezd fel, mondta egy másik hang, a minden Teremtményre érvényes királyágról, hogy amit korábban a próféta leírt, amit hallottál is, azt csupán értelmezni igyekszel. Téged egy korábbi képzet ereje felemelt a fejedelemségbe, és bejártad a magasban azt a területet, honnan vissza-vezérelt a magasból a sugallat. Amikor lenn is körbe akartad járni a területet, amit mutatott a Lélek, és kapcsolódni akartál a fentihez, ekkor már nem tudtad teljesíteni a feladatot. Menekülnöd kellett, mert megtörtél valami hatalmat, nem tudtad még, milyen hatalom lehet, aki láthatóan harcolni akart veled. A beszélő szobor hatalma, ami akkor még nem tört meg véglegesen, így később vált láthatóvá, nem a földön állt, de valóban elképesztő erők mutatkoztak meg rajta, és hódoltak előtte, megértettem miért. Mert ábrázolata a mindenkori ellenség legyőzése közben mutatta meg, valamikor a harcos képzete volt ilyen.

Egy pénzen vett helyre vitt a maradék lélek, ide menekültem, és nem egy ismert úton. Ezen a helyen rossz véget élt ember építkezett, aki meghalt, és nem volt megnevezve az örököse, ismeretlen úton szerzett vagyonának. A hozzátartozótól béreltem az épületet, aki elköltözőben volt, de csak én tudtam hogyan épült a ház. Mivel nem tudhatott az asszony az elköltözött örökségéről, elfogadta a pénzt bérleti díjként. Később a hozzátartozó vissza akarta adni a pénzt, hogy a bérlemény a házasságából származó örökösé legyen. Megegyeztem vele, mert a gyermeke sem értette miről van szó, ezért alaposan utánajárt a kérdésnek, és jelezte, hogy álljak el a bérlettől, mert neki joga van a házra. Minthogy a pénzt már átadtam az asszonynak, nem vettem vissza, amit odaadtam, mert a magát birtokosnak vélelmező örökös sem tudta igazolni örökségi jogát. Érthetően, így megelégedett a pénzel, amit anyjától kapott. A ház üres volt, zálog volt rajta, de már a kedvezményezett sem élt.

Vételi jogom nem volt semmire, magamnak itt semmi jogot nem szereztem. Ahogy a királyság megnyerni akart területen álló beszélő szoborra sem terjedt ki hatalmam. Képzeletemben a szobrot olyannak láttam, mintha arcomat nézném, amit a Gonosz mutatott, aminek képzeletre gyakorolt hatása felülmúlta az elviselhetőséget. Ekkor így szólt az Úr: „Átformálom ezt a szobrot, a Teremtmény halott képzeletének beszélő szobrát olyanná teszem, milyennek én magam látom. Lásd, és megérted, ledöntik ezt a Te szobrodat is, mert az én látásomat ledöntik, és vele együtt össze fog omolni az a Teremtmény hatalmának beszélő szobra, amit a Gonosz formált. Ellenségképet utána nem készíthet majd az ellenség, és megmentője leszek, aki ezután ábrázolat képzete nélkül az enyém lesz, annak az Ura leszek”.

A hajdan volt elhalt mag olyan, mint az egység idején, amit maga mögött hagyott, látni már nem akarja a gyáva világ a halál után, azért sem, mert közösségben fejlődő önértelme miatt általános tapasztalatnak érzékeli azt, ami csak egyéni. A válaszok keresését meg tudja oldani állandósult reflexiós kényszerrel, de önreflexióra nem marad ereje. Valóban a személyes döntés nem helyettesíthető, de ahol kihívás van, ott lehet az anyagi tárgyszerűség a megoldás, mint a téves értékelés, ami általában elvszerű válaszhoz vezet. Mélyebbre kerülve az anyagban a lelki halál, ez a képzetet egyetemes kihívás, a részletezésre idő kell. Az egységnek, miben már eluralkodott, a civilizációs kényszer, még része a közös bűn, amit a civilizáció elfeled, és elköveti a jó választási szabadság mellett a tévedést is, hogy nem látja meg segítség nélkül múltban közöst, gyermekségét. Tévképzetek miatt a Teremtett világban is elgyengül a szív gondolata, mint a sugalmazás leírása az elmét nem emeli, ahol a lelki kérdés adott volt, ami gyarapodva vigasztaló örömhíre lenne, mert ilyen módon vezetne az isteni irgalom megértése megtérésre, hol már nem képzet az ígéretek megvalósulása.

Tudományosan elfogadott ma, hogy kétdimenziós (síkszerű) geometriával leírható az univerzumban az ismert anyagi kicsiny része, amit anyagi világként kutatnak, és kimutatható az ismeretlen energia és anyag döntően nagy aránya. A profán világ tapasztalatát, és a lelki ajándékokat is feltételezhetjük egy időben, amit törékeny cserépben hordozzuk. Olyan formán, hogy az okot lépésről lépésre haladva lehet megérteni, és célnak így az tekinthető, mikor a helyes lépések felismerhetők lesznek. A transzcendens önreflexiót jól alkalmazva megmutatható, hogy kis egységekben tervezve, a tagolt anyagi és a hitben elfogadott Teremtett világban is a személyek elhatalmasodó reflexiós kényszere sokirányú értékszemléletig vezet, egység helyett.

Az anyagi ember önértelme kétdimenziós, a Teremtett világ embere a megegyezéses civilizációban hitben és az egységben található meg. Az a létező erő, amely hatására egy személy lépésenként megállapítja, hogy milyen az anyagi szerkezet képzelhető el abban a világban, melynek talaján áll, Isten létező királyságban, akkor az ismeretlen anyagi tartományból is van kitekintés az Isten Országában. Olyan egység, ami egyre inkább maga ellen fordítja az ellenérdekelt feleket, nem egység lesz, hanem háborús készülődés, melyben nem győzi le a Teremtett világ a gyengeségét, de a hajléktalan ember világához vezet, a civilizációs extrémizmushoz. Szabadságra készülve, sokkal inkább betegek leszünk, ha az idők teljessége helyett, oda tekintünk, ahol az idők szava gyengébb, mint az idő hatalma. Az utolsó idők hamarabb közelednek el, mint a haldoklónak hirdetett világszabadság. Az egység talaján az utolsó órában vagyunk.

Az örömhír arra biztat, hogy egységet akar királyságában az Atya. A gyermek ezt el tudja képzelni, a kis közösségek örömében, és azt elérhetőnek is véli, hogy ki lehet küzdeni a szabadságot. A távol lévő, az is egységben nyugszik meg, a hajdan volt közösségi örömökben, ha azok elhalt magjai termést hoznak. Amikor majd hírét veszi a közelálló, a nagy háború hirdetett közelségét, készen áll, nem fél. Akik magukat elvetett magnak képzelik, azok örömmel várják, ami már hirdetve van. Ami belső sugalmazás leírása után a forrástól a tengerig hallható hang, hirdetve van az egységben, ahogy a mag föld alatt élete elkezdődik, és életre kel a termésben.

Áldás az Úrban.
Béke és szeretet.

Ámen.

Collatio Tomi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése